Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Actueel > Nieuws - Voor en door freelancers

Mededelingen

Nieuws - Voor en door freelancers Op het freelancersvlak wil er nog wel eens wat veranderen. Lancelots verzamelt het belangrijkste freelancenieuws. Iedereen in het forum mag zich als nieuwsjager opwerpen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 6 november 2008, 11:22
Paul Verberne Paul Verberne is offline
Juniorlid

Standaard Re: Freelancers op UurtjeOver.nl

Hmm, IK denk dat jullie wel een punt hebben... Op korte termijn kan ik er waarschijnlijk wel voor zorgen dat de Opdrachten en Freelancers zichtbaar worden als je bent ingelogd. Je kunt dan ook eenvoudig contact opnemen met een freelancer. De navigatiebalk kan / wil ik niet hetzelfde maken als bij de homepage. Reden hiervoor is de meerfunctionaliteit die geboden wordt als je je ook daadwerkelijk hebt ingeschreven. Het inschriijven op www.UurtjeOver.nl heeft ook als doel om ongewenste gasten te kunnen weren. Daarnaast is het door de meerfunctionaliteit dan ook de moeite waard om in te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 25 november 2008, 13:26
japie japie is offline
Lid

Allereerst, interessante site.

Alleen wil ik even opmerken dat ik vind dat het inschrijven niet helemaal helder is.
Dit omdat de optie "Bedrijf/Freelancer zoekt collega" mij het idee geeft dat ik op zoek zou zijn naar een werknemer.

"Bedrijf/Freelancer en heb werk of opdrachten" lijkt mij persoonlijk helderder.

Wellicht kun je hier wat mee,
suc6!

edit:
Oja, wat ik ook mis is wat er gebeurt met mijn gegevens als ik mij aanmeld, een kleine privacy policy zou wellicht ook op zijn plaats zijn (zeker aangezien het een gratis dienst is en je je dus kunt afvragen wat er met je persoonsgegevens gebeurt).
Met citaat reageren
Oud 25 november 2008, 13:31
Paul Verberne Paul Verberne is offline
Juniorlid

Dag Japie,

Dank voor je reactie!
Het is inderdaad zo dat je als bedrijf / freelancer ook op zoek kunt zijn naar een "werknemer"/ "collega". Jouw suggestie lijkt me dan ook prima!
Ik ga het aanpassen!
Groet,

Paul
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten