Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumbeheerder
Eh nee, replies op e-mails van het forum gaan naar de forumbeheerder
|
Een heleboel
in reactie op mijn korte oproepje..
Ik breng wel even wat duidelijkheid erin aan.
Er wordt gevraagd of er kan worden teruggereageerd op een emailbericht welke buiten deze webpagina in een externe prive mailbox wordt ontvangen.
Dit kan dus niet want er staat boven in de regel van de afzender vermeld "forumbeheerder". En dan is dit dus degene die de replyberichten ontvangt.
Ik heb geen privebericht in mijn mailbox van het forum ontvangen, op deze kan ik namelijk wel terugreageren want dit staat allemaal vastgelinkt aan de bestaande profielen en dus ook het profiel van de afzender, geregistreerd op de webpagina.
Dan de andere issue over de automatische replyberichten welke 2x zijn verstuurd naar de moderator/forumbeheerder.
Zoals eerder vermeld is een onderdeel van mijn bedrijfsactiviteiten consultancy waaronder woonbemiddeling valt. De berichten welke als PM <privebericht> naar mijn mailadres worden verstuurd worden beantwoord met een automatische reply beantwoording en dus met een standaard tekst.
Dan neem ik aan dat er nu geen
meer is over deze 2 issue's.
En als de persoon die had gereageerd via een PM met de informatie dat hij werkplekken beschikbaar heeft nog een bericht kan versturen dan zie ik deze graag tegemoet via een PM of via een prive-bericht via het het forum. PM wordt naar een ander emailadres verstuurd dus worden er ook geen auto-reply's terug verstuurd.
Vriendelijke groet,
LANCE78