HELP!! wat moet ik allemaal bijhouden??
Hallo Allemaal,
Ik ben dus per 1-8-2008 begoonen als freelance secretaresse. Ik heb (denk ik) een behoorlijke administratie opgezet. Maar nu ik echt begonnen ben en de tijd om te freubelen af begint te nemen begint het toch te knagen.. doe ik het wel goed, houd ik wel de juiste feiten bij in mijn overzichten, waar moet ik rekening mee houden?
Dus eigenlijk ben ik op zoek naar iemand die eens een uurtje, 2 uurtjes of misschien meer, mee wil kijken naar mijn administratie. Ik wil namelijk niet voor verrassingen komen te staan! Zoals al eerder vermeld in andere topics heb ik "vrij impulsief" mijn baan opgezegd om als freelancer aan de slag te gaan na een ingrijpende gebeurtenis. Maar nu het eenmaal loopt weet ik ineens niet meer zeker of alles wel zo georganiseerd is als ik denk.
Wie wil eens meekijkijken?
Bianca
|