Re: Lancelots Academy: training voor freelancers (5 oktober)
Guys guys, what a hassle!
Ik vind het wel heel grappig wat voor ecochemiedinges nu om de Academy heen komt te hangen. Het was een gewoon een leuke, wat zeg ik stralende dag, mede dankzij het weer, maar ook omdat een aantal mensen elkaar in een soort stoompan beter heeft leren kennen. Ik zie trouwens dat het met die beslotenheid ook wel meevalt. Mensen die eerst in het besloten forum aan het praten waren, migreren vanzelf naar de open forums, omdat daar mede dankzij de aanwezigheid van mensen als Erik en Gerrit meer te beleven is. Die besloten forums drogen vanzelf op, tot we weer een nieuw event organiseren. Daaraan voorafgaand zullen we dan weer besloten forums creëren, gewoon omdat dat een functie heeft voor de mensen die weten dat ze elkaar binnenkort in het echt gaan zien. "Oude Lancelotters" kennen elkaar dan natuurlijk inmiddels al, maar zo'n event trekt ook nieuwe mensen aan die op die manier "met hun neus in de boter vallen". We willen de discussies ook koppelen aan de onderwerpen die op zo'n dag centraal staan.
Anyway, we zijn bezig het ideale opleidingsaanbod voor lancelotters te verzinnen en daar zullen besloten forumontmoetingen zeker deel van uitmaken.
To be continued.
|