Anngezien ik websites maak en je expliciet naar feedback mbt je site vraagt, heb ik er naar gekeken.
De site heeft een mooie layout en ook het kleurenschema spreekt me aan.
Helaas heeft de designer hier en daar wat steken laten vallen - als je die laat repareren is de site perfect!
Ik heb niet alle pagina's bekeken, wellicht dat er hier en daar nog meer problemen zijn.
Op de pagina Workshops en Groepsweken is de inhoud langer dan de achtergrond:
Op de pagina Avatar resurfacing staan de 'bullets' van de lijst direct na de paarse achtergrond van de linker kolom ( in FireFox 2.0):
In Internet Explorer 7 ziet het er wel goed uit:
Dezelfde pagina heeft een probleempje als hij met Opera (9.02) wordt bekeken:
Het oplossen van deze problemen moet een ervaren designer niet al te veel moeite kosten.
Vraag de designer ook of hij de code zodanig kan repareren dat de
W3C validator geen fouten in de code vindt. Dat is een goed uitgangs positie om de site 'cross browser compatible' te maken.
Het lijkt erop dat de designer de site niet in alle gangbare browsers getest heeft. De tijd dat 'iedereen' Internet Explorer gebruikte is voorbij! Firefox, maar ook Opera hebben een stuk van de markt. Ook de Apple browser, Safari en Linux browsers zoals Konquerer moeten bediend worden.
Een serieuze website designer zorgt ervoor dat de sites die zij/hij aflevert, werken in alle gangbare browsers.
Ik raad je aan om de hele site te (laten) bekijken in meerdere browsers en de display foutjes op een rij te zetten, zodat je designer weet wat er gedaan moet worden.
Succes!