Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 7 december 2006, 08:54
erix's schermafbeelding
erix erix is offline
Veteraan

Weblogartikelen: 2
Stuur een bericht via Skype™ naar erix
Standaard Re: Adverteren?

Ik heb twee jaar lang een aangepaste vermelding in de GoudenGids gehad. Dat kost tussen de 300 en 400 euro per jaar . Omdat mijn opdrachtgevers vooral uit mijn netwerk komen en mij niet via de GG vinden (web/print) ben ik hier mee gestopt. Nu alleen nog de Hyena's van de GG zelf van mij af proberen te schudden, want uiteraard blijven ze bellen en proberen aantoonbaar te maken dat het wel uit kan .

Het hangt uiteraard van je business af, maar vindbaarheid op het web, business cards uitdelen, congressen bezoeken en veel publiceren helpt in mijn geval beter.

www.erikbouwer.nl
Met citaat reageren
Oud 7 december 2006, 22:13
alfred alfred is offline
Verbannen

Stuur een bericht via MSN naar alfred

...daar noem je wat de goude gids wat een hekel heb ik aan die lui, maar ok ik heb er gelukkig niks mee te maken gehad. De eerste jaren heb ik trouwens 0,0 geadverteerd want ik werd niet benaderd en had genoeg aanwas.

Tegenwoordig heb ik 2 trajecten, de eerste is op de website van een klant en dat zie ik meer als doe's wat terug. Hoewel (geloof 't of niet) na 2 jaar vandaag voor het eerst iemand belde die ons op de site had gezien.
Verder sta ik op een tweetal sites die zich op specifieke doelgroepen richten die ik leuk vind en daar komt zo nu en dan een klantje vandaan.

...maar de leukste advertentie is toch de klant die een nieuwe klant aanbrengt...en als dat niet meer gebeurd...dan moet ik me geloof ik zorgen maken
Met citaat reageren
Oud 8 december 2006, 11:21
Niels Arts's schermafbeelding
Niels Arts Niels Arts is offline
Veteraan

Stuur een bericht via MSN naar Niels Arts

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erix Bekijk bericht
Nu alleen nog de Hyena's van de GG zelf van mij af proberen te schudden, want uiteraard blijven ze bellen en proberen aantoonbaar te maken dat het wel uit kan
Ik ben blijkbaar niet de enige die zich hieraan ergert...

Bedankt voor de reacties tot nu toe. Altijd fijn om te weten hoe andere freelancers hier mee omgaan....

Eigenlijk heb ik tot nu toe ook alleen opdrachten gekregen via andere klanten of door zelf op bedrijven en organisaties af te stappen. Eenmaal benaderde een klant mij nav. een advertentie op het prikbord van villamedia.nl. Dat vond ik ook wel grappig want dat had ik totaal niet verwacht.
www.cursusvoor.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten