Hallo allemaal,
Ik ben Marc, ik heb me hier geregistreerd en ik hoop dat ik me binnenkort ook ridder mag noemen. Ik wilde het voorstellen eigenlijk nog even uitstellen tot ik mijn mooie verhaaltje klaar heb, maar door het enthousiasme van de mensen hier kon ik het toch niet laten.
Samen met een goede vriend van me (die zeer technisch is) ben ik een kleine internetstudio begonnen genaamd Alumbrados. De naam betekent in het Spaans zoiets als verlichting. Ons doel is dan ook producten maken (websites, cms, e-mailingen) die er vriendelijk uitzien en intuïtief aan te sturen zijn. Dus eigenlijk het ondersteunen van je communicatie-uiting zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarnaast kunnen we alles maken van simpele tot complexe websites en kunnen adviseren over zoekmachine-optimalisatie. Ik hoop hier veel te leren over netwerken en samenwerken, want die vaardigheden ontbreken me nog.
Ik zou jullie graag doorverwijzen naar onze nieuwe site (en dat ga ik ook doen) maar hij is nog niet helemaal af dus commentaar is zeer welkom maar pin me er nog niet op vast:
http://v2.alumbrados.nl
Tot slot hoop ik dat er hier freelancers zijn die zelf niet de expertise hebben om websites te maken, maar misschien wel samenwerkingen aan willen gaan en daardoor websites en alle zaken eromheen als dienst aan kunnen bieden aan hun opdrachtgevers. Al zal het aantal -echt- Noordelijke ridders tegenvallen begreep ik al.
Oh ja ! Help me met alle tips over netwerken en klanten vergaren die je kent (ik hoop dat ik mag tutoyeren)
mijn 'elevator-pitch' volgt dus nog!
goede nacht allemaal!