Re: Urencriterium als student
Ik denk dat het zo inderdaad zou kunnen werken. Ik heb de afgelopen avond en de rest van deze dag het advies van rene omtrent de jurisprudentie opgevolgd.
Ik ben erachter gekomen dat mijn situatie echt alle kanten op zou kunnen. Het enige wat mij nu rest zijn de afwegingen maken en bedenken of het allemaal wel de moeite waard is voor hetgeen wat ik het komende jaar wil.
uiteindelijk wil ik het allemaal netjes doen, mocht ik inkomen hebben wil ik er best belasting over betalen. Mocht ik recht hebben op aftrek dan wil ik daar ook gebruik van kunnen maken.
Ik ga er niet vanuit dat ik het komende jaar veel ga verkopen(en als ik dat al doe, dan zijn het vrienden en familie). Ik had het meer bedoeld als het vormgeven van mijn bedrijf met de eventuele mogelijkheid zaken te doen zodat ik straks, als het er echt toe doet, een sterk 'begin' heb.
Al met al verkeer ik in een te grijs gebied en kost het me denk ik meer moeite dan dat het waard gaat zijn. Wachten dan maar met de inschrijving en er voor nu een dure 'hobbie' van maken. Vormgeven kan ook nu al zonder dat ik mensen heb die in mijn nek zitten te hijgen.
Ik wil jullie allen bedanken voor het gedachtesparren! Ik heb er veel van opgestoken voor later.
Met vriendelijke groet,
Knoes
|