Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

Reageren

Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Oud 5 augustus 2011, 13:44
Roel Jongman Roel Jongman is offline
Verbannen

Stuur een bericht via Skype™ naar Roel Jongman
Standaard

Als we dan toch ervaringen aan het uitwisselen zijn.. liet hem achterwege omdat Rene al aangaf Abn amro niet zo te zien zitten maar Ik zit (al 37 van de 41 jaar) bij abn amro en heb begin dit jaar ook dit probleem gehad. net als marcelot. verschillende nieuwe passen en rekeningen en dan maar goochelen met passen en pincodes..

Bij Abn amro log je in met je pas en standaard pincode via een cardreader. Deze Card reader blokkeert de chip op de pas, maar deze blokkade is op elk Abn Amro kantoor op vertoon van een geldig legitimatiebewijs te verwijderen.
Ik was dus letterlijk binnen een uur weer online..

ik moet ook zeggen dat Abn Amro de laatste jaren flinke stappen heeft gemaakt in het verbeteren van het online bankingsysteem. Zo kan ik ook standaard in mijn prive bank omgeving al mijn rekeningen zien, ook van de eenmanszaak (nog logisch want staat ook op mijn naam) maar ook van de stamrecht bv. (Toen ik aan het Hannessen was met de passen wist ik dat nog niet)

wat ik verder ook een pluspunt vind dat je bij Abn Amro zelf je pincode kunt kiezen bij elke geldautomaat. (maar ik geloof dat dit met het nieuwe pinnen standaard functionaliteit word). Ik heb dus voor mijn passen inmiddels handige pincodes gekozen die het risico op vergeten aanzienlijk verkleinen.

kortom, mijn ervaringen met Abn Amro zijn goed te noemen, ook de ondersteuning van de accountmanager ben ik over te spreken. Al heb ik die pas 2 keer nodig gehad voor relatief eenvoudige dingetjes.
Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2011, 13:54
GerB GerB is offline
Veteraan

Standaard

Met ABN Amro heb ik ook nooit heel veel problemen gehad hoor, ik was er altijd wel tevreden over eigenlijk. Reden voor de overstap was eigenlijk met name dat ik ging samenwonen en we besloten alle financiën en verzekeringen onder 1 dak (Rabo/Interpolis) te brengen.
Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2011, 20:10
Marjan Marjan is offline
Veteraan

Standaard

Dat was ook het enige gemak bij ABN AMRO, dat je zelf je pincode kunt kiezen. Bij de Rabo helaas heeft ieder pasje een andere code.
Bij Rabo kun je ook je zakelijke en privé rekeningen koppelen zodat je met 1 keer inloggen alle transacties kunt doen, wel zo prettig.
En zoals ik al zei: bij iedere bank is er wel iets dat omslachtig of vervelend is maar de bejegening bij de Rabo is in mijn ervaring toch een stuk klantvriendelijker dan bij de ABN AMRO. Bij AA is mij een keer overkomen dat ik plotseling de echtgenote van een ander was geworden......het gaf nogal wat toestanden om "voor de bank" weer te scheiden.
Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2011, 08:29
jesse jesse is offline
Verbannen

Standaard

Ik denk dat het sowieso moeilijk te adviseren is.

Ik was vanaf mijn studententijd klant bij ABN/AMRO voordat ik naar de Rabo overstapte na onze verhuizing (andere provincie).

Alles digitaal regelen is heel gemakkelijk totdat het één keer misgaat
Bij de Rabobank hier kan ik het ook gratis bij het bankkantoor regelen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
ing

Regels voor berichten