Telefoniespecialist adviseert u graag!
Goedendag,
Mijn naam is Hans Blauw. Ik heb me tijdens en na mijn studie verdiept in telefonie en adviseer nu 1.5 jaar, en sinds een aantal maanden full-time, bedrijven in haar telefonieabonnement(en). Dit kan gaan om een besparing, interessante diensten, nieuwe technologische mogelijkheden of het vergelijken van uw abonnement met een passend abonnement voor uw bedrijf. Het belangrijkste vind ik dat een klant altijd een zo goed mogelijk abonnement heeft met de beste service. Beste prijs, kwaliteit én service dus. Nu geldt voor de meeste markten dat de beste prijs en kwaliteit niet samengaat. Inde telefoniemarkt betekent de beste kwaliteit echter niet de kwaliteit van het bellen (want dat is overal hetzelfde) maar betekent dit dat u een zo passend mogelijke oplossing heeft voor uw bedrijf. Dus niet een te groot of klein abonnement, geen diensten die u niet gebruikt en wel de diensten die voor u interessant zijn.
De meeste bedrijven hebben dit niet optimaal geregeld terwijl een advies en verbetering hierin nauwelijks tijd kost en geen enkel risico oplevert. Even een voorbeeld: U heeft uw abonnement via KPN lopen en betaald 75 euro gesprekskosten per maand. Dan kunt u hier zonder dat er iets veranderd aan uw abonnement (dus risicoloos) en met een moeite van een kwartier, 25 euro per maand op besparen. Nu is dat voor u misschien niet veel...Maar is een besparing van 300 euro per jaar u geen kwartier van uw tijd waard?
Ik woon in Enschede maar dat maakt niet uit, een advies kan per mail en telefoon gedaan worden en eventueel kan ik altijd langskomen.
Hopelijk krijg ik de kans om dit voor u en uw bedrijf eens uit te zoeken en wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen.
|