Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #7  
Oud 23 april 2006, 17:13
alfred alfred is offline
Verbannen
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Berichten: 420
Stuur een bericht via MSN naar alfred
Standaard Re: werkruimte

Ik kan me wel voorstellen dat het met 12 man thuis niet gaat ik zit meestal met 1 max 2-3 personen. Maar gebeurd dat dan vaak? Want ik dacht dat je voor dat soort meetings echt van die huurplekken hebt van REGUS die je dan voor een keertje kunt huren?

alfred
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kosten die je als freelancer wél kunt aftrekken René Belasting 66 28 oktober 2009 19:26
Aftrekpost werkruimte Loran Al die andere praktische dingen 2 30 maart 2008 19:27
Bedrijfsruimte aan huis Verwijderd account Al die andere praktische dingen 8 23 augustus 2007 09:44
Freelancer en werkruimte thuis alfred Belasting 15 7 juli 2006 17:54
werkruimte voor ontwerper/ kunstenaar katsarchitecten Marktplaats 0 23 maart 2006 11:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon