Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #3  
Oud 3 december 2007, 12:37
Sandra Schoppers Sandra Schoppers is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 22
Standaard Re: Schiet je als bladmanager alle inkoopkosten voor?

Erix bedankt voor je uitgebreide inhoudelijke commentaar!
Het maakt veel duidelijk voor me. Nu kan ik de puntjes op de i zetten.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Woonhuis als bedrijfsruimte. Gevolgen voor belasting etc? suuus Al die andere praktische dingen 10 21 mei 2007 12:54
Uitkering en zelfstandig ondernemen Anoniem Al die andere praktische dingen 11 22 februari 2007 10:27
Freelancer en werkruimte thuis alfred Belasting 15 7 juli 2006 17:54
Monique de Neef: adviseur Organisatieprocessen en passie voor Zweden Monique de Neef Marktplaats 2 7 mei 2006 14:45


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:48.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon