ok nieuwe regel voor mezelf. na 23u 's avonds niet meer posten.. je haalt alles door elkaar en leest niet meer goed en schrijft rare dingen
Natuurlijk is jou vraag niet zinloos.. ik bedoelde de actie van de beller is zinloos..
Wat betreft imitatie.. ik vind het nog lastig om te bepalen wat je bedoelt met je voordoen als potentiele klant. Als je bedoelt of de belastingdienst dat mag doen dan is het antwoord ja, zij mogen algemeen informerende vragen stellen om meer te weten te komen, maar 99 van de 100 keer zal dat niet anoniem gebeuren.
Wat in dit geval niet mag is dat iemand zich uitgeeft voor een medewerker van de belastingdienst om zo zaken te achterhalen over jou bedrijf.
Als je vragen krijgt over handelsnamen enzo dan mag je zeker vragen wie ze zijn en waarom ze dat vragen. Als ze daar geen antwoord op willen geven en ook hun naam niet willen geven dan zou ik geen antwoord meer geven. Elke officiele instantie zal zich altijd legitimeren, daarbij hebben ze gewoon via hun eigen systemen toegang tot handelsregister informatie en nog veel meer..