Bent u op zoek naar unieke, kwalitatieve en SEO-gerichte teksten? Een tekstschrijver die uw wensen begrijpt, steeds zoekt naar verbetering en tegelijk meedenkt met het project dat u voor ogen heeft?
>>> Gevonden! <<<
Een goede SEO copywriter weet precies op welke elementen hij/zij moet letten om unieke bezoekers te lokken. Zoekwoorddichtheid is daarbij een kernbegrip. Tegelijk dienen de teksten te worden opgesteld in een eenvoudige woordstijl en moeten ze lezen als een trein. Enkel zo behaalt de klant het hoogste rendement!
--- Jonathan Leeters ---
Kwaliteit verzekerd?
- Zeker en vast! Contacteer mijn vaste opdrachtgever (gegevens opvraagbaar) en vraag voorbeelden aan per PM/e-mail.
En... de levertijd bedraagt?
- De levertijd zal volledig in overleg worden bepaald. Heeft u een dringende opdracht voor me, zal ik mijn best doen om daar rekening mee te houden. Goede communicatie gegarandeerd. Ook deadlines worden in elk geval gerespecteerd.
Wat kost het?
- Teksten kunt u laten schrijven vanaf 2.5 eurocent/woord. Dit tarief is doorgaans van toepassing op informatieve onderwerpen, met uitzondering van hoogtechnische (bijv. klinkers). Voor pers- of blogberichten spreek ik liever een prijs per artikel af. Dit laatste geldt eveneens voor bedrijfsteksten. Levering met factuur (bank/PAYPAL).
Ja, Jonathan. Ik ben overtuigd!
Leuk te horen.
Neem contact met me op per e-mail (
jonathanl@live.be)... en vertel me wat ik voor u kan doen!