Nee, fiscalisten zijn zelfstandig professionals net als boekhouders alleen met een andere opleiding in belastingrecht. op
http://www.rb.nl/ vind je betrouwbare belastingadviseurs. Wellicht dat jou boekhouder er ook wel 1 kan aanbevelen.
Mijn vraag (als boekhouder) zou zijn waarom jij betaald naar het theater moet voor je werk. Als jij een trailer of promo moet maken en daarvoor de voorstelling moet zien om dat gevoel in de promo over te brengen dan lijkt het mij dat je vrijkaarten krijgt of voor die avond aan de theatergroep word toegevoegd om de voorstelling te kunnen zien op opnemen zelfs.
Voorstellingen die jij bezoekt doordat je (extra) geïnteresseerd bent in theater en concerten maken die bezoeken in elk geval nog niet zakelijk. Zelfs als je dit doet in de hoop hier zakelijke gewin van te hebben (acquisite dus) zou ik het als representatie aanmerken. Als jij tenslotte met jou potentiele klant zou gaan eten zouden die kosten ook maar beperkt aftrekbaar zijn.
Alleen als je objectief valide argumenten hebt waarom jij een voorstelling moet betalen terwijl je aan het werk bent dan zou je die kosten als productiekosten kunnen aftrekken.