Hoi Lancelotters,
Ik ben me aan het orienteren om over een half jaar voor 1 a 2 dagen per week een freelance assistent/communicatiemedewerker in te zetten, die de drukte enigszins kan opvangen.
Taken:
- assisteren bij het maken van folders, etc. voor eigen PR
- inplannen en bijhouden van opdrachten die freelancers uitvoeren
- marktonderzoek
- acquisitie via internet
- mails opstellen
- 2 websites onderhouden en wellicht meehelpen een derde op te zetten
De voorkeur gaat uit naar iemand in de omgeving van Gemert-Bakel, aangezien de freelancer op mijn kantoor dient te gaan werken. (als dat af is). Universitaire opleiding gewenst.
Geinteresseerd?
Stuur een mail met nadere gegevens over jezelf op naar
info@artsmedia.nl Kijk voor meer informatie over Arts Mediaproducties eens op
www.artsmedia.nl
Aan de overige Lancelotters?
Heeft er iemand nog nuttige tips voor mijn wervingsproces? Waar moet ik zoal rekening mee houden?