De beste manier om de toekomst te voorspellen is hem te creëren... als je af wil van het ' ik ben vrouw en eigenlijk te jong om met zwaargewichten te sparren' kan je je afvragen wat je DAN wil laten ontstaan!
Op je foto sta je bijvoorbeeld lief glimlachend met je hoofd schuin; het typische 'lieve, luisterende meisje'.
Daar hebben de meeste vrouwen het eigenlijk wel mee te stellen trouwens, in een zakenwereld waar veel (wat oudere) mannen rondlopen die je, of je het nou wil of niet, toch vaak in zo'n rol zetten- daar heb je misschien ook wel ervaring mee?
Probeer je
skills als het product te zien, en niet jezelf. Hoewel je wat je
personal branding aangaat ook bewust met je profilering kunt (en moet) omgaan kan je een hoop gecompliceerd genavelstaar voorkomen door heel erg op de inhoud te gaan zitten- daarmee omzeil je ook dat je prospects en klanten bij jou teveel op je persoon gaan focusen.
Stel je ook niet te afhankelijk op; je hoeft niet af te wachten tot iemand de goodwill toont om jou in te huren (trouwens; ingehuurd worden blijft altijd een kwestie van gunnen!)- ga gewoon waarde leveren en het komt vanzelf bij je terug. Ga mensen
helpen met hun vraagstukken...mobiliseer je passie voor het kraken van strategische puzzels! :-)
Voor je het weet ben je helemaal niet meer bezig met tegen acquisitie opzien.
En wat ook al aangestipt is: kies een duidelijker doelgroep en dienst, daar doe je jezelf een groot plezier mee en stelt je in staat om sneller succesvol te worden. De dingen die je beschrijft als sterke punten zijn trouwens 'typisch' de dingen die een vrouw goed kan; schakelen tussen niveaus, adviseren EN implementeren. Daar komt bij dat "k werk nauw samen met de opdrachtgever aan het ontwerp en de bepaling van het beleid." een open deur is; het zou wat zijn als je dat op eigen houtje zou gaan bepalen.
Je
echte kracht en innerlijke leeuwin (Leona) kunnen volgens mij nog wel wat meer naar voren gehaald worden. Grommm! :-) Go kick some ass!