Re: even voorstellen
Hallo,
Ik wil de volgende brief aan bedrijven gaan sturen.
Willen jullie een oordeel geven.
Geachte heer/mevrouw,
Graag wil ik mijn praktijk aan u voorstellen. Ik ben Feng-Shui adviseur, Geopatholoog en Reiki healer. Een van mijn projecten is:
“Massage in de lunchpauze”
Stress op uw werk, deadlines die maar net gehaald worden, een belangrijke presentatie. Als de druk even te groot wordt voel u dat gelijk in lichaam of geest. Uw agenda staat te vol om er een dagje tussenuit te gaan. Dan biedt een verkwikkende Reiki-massage tussendoor uitkomst.
Een Reiki massage laat de energie weer door uw lichaam stromen, waardoor u er weer beter tegenaan kunt.
Een pluspunt is dat u gewoon thuis of op uw werk kunt blijven want ik kom naar u toe. U kunt kiezen tussen een stoelmassage van ca. 30 minuten of een liggende massage van ca 1uur. U hoeft ook niet uit de kleren. Als ik naar uw werkplek kom kun u zelfs tijdens de pauze energie bijtanken.
Bedrijven die een Reiki-masseur laten komen doen niet alleen hun werknemers een plezier maar ook zichzelf. Het is een gerichte aanpak om ziekteverzuim binnen het bedrijf te verlagen. Prestaties verbeteren en zelfs een burn-out kan worden tegengegaan. Kortom: Reiki massage op de werkplek houdt werknemers, die vaak onder druk werken, gezond.
Uiteraard geldt dit ook voor werkgevers.
Klachten die jarenlang zijn opgebouwd hebben tijd nodig om te verminderen. Ik adviseer dan ook om een werknemer eerst 3 tot 5 maal een Reiki massage te geven en dan te evalueren. De werknemer kijkt voornamelijk naar de verbetering van de persoonlijke klachten, de werkgever zal meer geïnteresseerd zijn in het verloop van het ziekteverzuim.
Vervolgens adviseer ik af en toe een opfrismassage.
Een Reiki- massage kost tussen de € 30 en € 40. Een ziektedag kost gemiddeld € 250 per dag.
Massages op het werk is een opkomende trend.
Mensen voelen dat het werkt en er wordt bewust gezocht naar mogelijkheden om zichzelf te ontspannen. Zowel lichamelijk als geestelijk knappen ze op van een Reiki-massage!
Ik geef door handoplegging Reiki energie door. Dit is "universele levensenergie".
Reiki is geschikt voor werknemers die zich bijvoorbeeld uitgeblust of ziek voelen of voor mensen die een verwenuurtje verdienen.
Het effect van de behandelingen is meer energie en levenskwaliteit.
Het werkt niet alleen voor mens en dier maar ook voor situaties of bedrijven.
Minder ziekteverzuim door Reikibehandelingen: ik help uw bedrijf hier graag bij, uiteraard vertrouwelijk.
Binnenkort zal ik u telefonisch benaderen om een afspraak te maken, zodat ik het een en ander mondeling kan toelichten
Een vriendelijke groet
|