Hoi Marc,
Bedankt voor je uitleg.
Ik zit bijvoorbeeld bij gesprekken die een medewerker voert met zijn klanten. Voor het gesprek dat de medewerker gaat voeren, krijgt hij tips en na het gesprek evalueren we en krijgt de medewerker feedback. Dat kan hij gebruiken voor het volgende gesprek.
En ik zit regelmatig bij gesprekken, waarin ik een medewerker en zijn leidinggevende begeleid, in het effectiever en efficiënter communiceren. Hierbij praten ze met elkaar en geef ik tijdens het gesprek opbouwende tips.
Meewerken op de werkvloer zou voor mij een optie zijn, als het in een beroep zou zijn dat ik heel goed beheers. Dan kan ik als voorbeeld dienen. Nu kom ik in verschillende situaties terecht, waar ik mij wel in kan verplaatsen, maar waar meedraaien niet haalbaar is.
Ik heb heel veel verschillende banen gehad en daardoor heb ik snel een beeld. Dat is erg handig. Zie mijn linkedinprofiel
http://nl.linkedin.com/in/hettydalsheim
Over deze werkzaamheden wil ik een blogpost schrijven. Dit schrijven is een aanzet daar naartoe
Jij ook een fijn weekend.
Groeten van Hetty
P.S. Bedankt voor je Persoonlijke Bericht (PB). Ik heb je terug geschreven.