|

11 april 2008, 10:52
|
Lid
|
|
|
|
Re: Goede drukkerij visitekaartjes?
Beste Mark,
Ik bestel regelmatig mijn drukwerk bij www.drukwerkdeal.nl . Zij zijn erg goedkoop en als je zelf alles kan aanleveren zijn ze, naar mijn mening, spotgoedkoop.
Kwaliteit is echt helemaal top en gratis thuisbezorging in Nederland.
Succes ermee!
Groet,
Erikjan
|

11 april 2008, 21:58
|
Seniorlid
|
|
|
|
Mij werd Drukkerij De Maasstad in Rotterdam aangeraden door mijn ontwerper. Ik heb er mijn kaartjes, briefpapier en adresstickers laten drukken. En ik was tevreden!
|

15 juni 2010, 17:45
|
 |
Veteraan
|
|
|
|
Drukwerkdeal heeft mijn kaartjes 4 x verkeerd gedrukt (inkt uitgelopen, achterkant niet gedrukt, kleuren verkeerd, elke keer verzonnen ze wel wat nieuws) en 2 x drukwerk van totaal iemand anders opgestuurd. Erg vervelend. Uiteindelijk waren de kaartjes echter wel prima.
Ik denk echter dat je dit soort risico's bij alle internetdrukkers hebt. Ik geef zelf de voorkeur aan lokale copyshops (drukkers zijn alleen interessant boven de 1000 kaartjes).

15 juni 2010, 18:07
|
Verbannen
|
|
|
|
You gotta be kiddin' echt!? jeetje.
ik heb destijds via mijn ontwerper de boel laten drukken, kwam toen uit Duitsland met de post, echt prima kaartjes (voor en achterkant, de meeste lancelot-meeting-mensen hebben er wel een 1  )
|

15 juni 2010, 20:16
|
 |
Veteraan
|
|
|
|
Op gegeven moment vond ik het wel grappig, benieuwd wat ze nu weer hadden verzonnen  De laatste keer hebben ze er eindelijk persoonlijk naar gekeken voor ze het verstuurden en hebben ze het ook maar aangetekend opgestuurd en opgebeld wanneer het kwam

16 juni 2010, 16:37
|
Lid
|
|
|
|
Ik ben helemaal afgeknapt op kleine lokale drukkerijen. Ze doen vaak moeilijk over de specificaties waarin je iets moet aanleveren en over het algemeen is creativiteit ver te zoeken. Bovendien betaal je vaak opeens 50 cent per visitekaartje (zonder speciale technieken, gewoon dik papier met inkt erop).
Onze kaartjes worden tegenwoordig gedrukt bij een grotere drukkerij die ook beschikt over print mogelijkheden. Drukwerk is voor onze oplages gewoonweg te duur.
Je kunt het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt qua print effecten, maar over het algemeen krijg je veel meer waar voor je geld bij een goede drukkerij.
Visitekaartjes via internet heb ik geen ervaring mee. Een beetje contact met een persoon, die daadwerkelijk laat zien dat hij/zij snapt wat je wilt hebben, stel ik zeer op prijs.
|

23 juni 2010, 19:28
|
Lid
|
|
|
|
Ik zit zelf te denken om mijn kaartjes bij Oble(.nl) te bestellen. Ik heb eens een proefpakket gekregen en de kwaliteit zag er heel leuk uit. Tevens is het geen dure drukker!
|

26 juni 2010, 17:45
|
Lid
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter32
Ik heb onlangs via Esprinto visitekaartjes besteld. Prima ervaring mee!
Je kan trouwens ook gratis visitekaartjes bestellen. Op *knip* staat een overzichtje met websites waar je gratis visitekaartjes kan bestellen.
|
Meestal krijg je bij die gratis visitekaartjes wel een reclame boodschap achterop. Staat niet zo professioneel. Bovendien kan je al kaartjes krijgen voor €20,- dus voor de prijs hoef je het tegenwoordig ook niet meer te laten.

28 juni 2010, 13:14
|
 |
Veteraan
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Meestal krijg je bij die gratis visitekaartjes wel een reclame boodschap achterop. Staat niet zo professioneel. Bovendien kan je al kaartjes krijgen voor €20,- dus voor de prijs hoef je het tegenwoordig ook niet meer te laten. 
|
Dat klinkt inderdaad aantrekkelijk maar in mijn ervaring is het niet meer dan een lokkertje. Met andere woorden, voor 20 euro heb je het absolute minimum. Natuurlijk wil je dan ook meteen mooie kaartjes, dus doe je er wat beter papier bij, misschien een glanslaagje, liefst eigen ontwerp, verzendkosten bij internetdrukken, en je zit zo eerder aan het driedubbele.
Ik dacht destijds bij Vistaprint ook goedkoop uit te zijn, maar uiteindelijk was het eindbedrag voor 2000 kaartjes (ja, het wordt echt goedkoper naarmate je er meer afneemt) iets van 125 euro.
Ik zag laatst in een winkel van die 20-eurokaartjes liggen met een standaardontwerp van vistaprint (zo'n boompje) en herkende het. *knip* dacht ik toen
(*is niet aardig wat ik dacht*)
|

28 juni 2010, 13:17
|
 |
Moderator
|
|
|
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pentatext
Dat klinkt inderdaad aantrekkelijk maar in mijn ervaring is het niet meer dan een lokkertje. Met andere woorden, voor 20 euro heb je het absolute minimum. Natuurlijk wil je dan ook meteen mooie kaartjes, dus doe je er wat beter papier bij, misschien een glanslaagje, liefst eigen ontwerp, verzendkosten bij internetdrukken, en je zit zo eerder aan het driedubbele.
Ik dacht destijds bij Vistaprint ook goedkoop uit te zijn, maar uiteindelijk was het eindbedrag voor 2000 kaartjes (ja, het wordt echt goedkoper naarmate je er meer afneemt) iets van 125 euro.
Ik zag laatst in een winkel van die 20-eurokaartjes liggen met een standaardontwerp van vistaprint (zo'n boompje) en herkende het. *knip* dacht ik toen
(*is niet aardig wat ik dacht*)
|
Ik heb laatst voor een nieuw project kaartjes laten drukken, bij Drukwerkdeal, 500 voor €19,95. Hartstikke mooi geworden! Full colour, offset, glans, niets op aan te merken. En geloof me, ik ben héél kritisch als het gaat om drukwerk.
|
|