Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marjan
LOL, vergeet die BelastingTelefoon maar snel. Het helpt als je een contactpersoon op je regiokantoor hebt, die zijn over het algemeen de beroerdste niet en best hulpvaardig.
|
Mijn ervaring: de Belastingtelefoon kan alleen antwoorden geven die ook op de website van de Belastingdienst staan. Als je handig bent met zoeken, kun je dus beter de website raadplegen, aangezien je je antwoord dan gelijk ook "zwart-op-wit" hebt staan. Voor allerlei andere zaken heb ik nog nooit iets aan die telefoon gehad, behalve een hoop frustraties.
Mijn regiokantoor daarentegen: een verademing! Daar kun je nog gewoon heen met een vraag en/of een stapel onbegrijpelijke papieren, nummertje trekken, (heel kort) op je beurt wachten en antwoord krijgen.
Een hoop gedoe met mijn VAR-aanvraag is ook via het regiokantoor (goed) geregeld. Zonder hen had ik nu anders 6x een VAR-row ontvangen, terwijl ik nu 6x een VAR-wuo kan krijgen (heb er pas 2 nodig gehad, maar de anderen kan ik zo krijgen).
't Zou toch bijna een reden zijn om tijdens mijn ondernemersbestaan vooral niet uit de regio te verhuizen, hahaha!!
Groetjes, Renée