Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene_S
Ik adviseer organisaties waarbij managers niet de juiste informatie krijgen. Ik haal de informatiebehoefte boven water en stem de interne rapportages daar op af. Op die manier krijgen managers beter inzicht zodat zij beter kunnen sturen.
Daarnaast help ik financiële afdelingen die worstelen met tijdsdruk. Ik bied een gratis Quick Scan aan waarbij ik verbeterpunten aandraag die zij per onderdeel kunnen afnemen. Daardoor zijn zij minder tijd kwijt aan de dagelijkse werkzaamheden en kunnen zij zich meer op de kwaliteit focussen.
|
Zoiets?
"Soms krijgen managers niet de juiste informatie om hun organisatie goed aan te kunnen sturen. Ik haal de informatiebehoefte boven water en stem de interne rapportages daar op af.
Daarnaast help ik financiële afdelingen die worstelen met tijdsdruk. Ik bied een gratis Quick Scan aan, waarbij ik verbeterpunten aandraag die per onderdeel afgenomen kunnen worden. Na het doorvoeren van de verbeterpunten kosten de dagelijkse werkzaamheden minder tijd en kan er meer gefocust worden op kwaliteit."
Next!
Groeten, Renée