Ik heb Harvest even bekeken, de interface is in ieder geval spiffy, en je kunt uren schrijven en factureren aan elkaar linken, en allerhande andere tools met de urenadministratie verbinden. Zo te zien bewaar je je data in the cloud, maar je kunt wel exports maken naar alle veelgebruikte formats (csv, excel &c.). Er is geen freeware versie van, alleen een free trial. Wel kun je met een license drie concurrent users hebben maar dan betalen de tweede en derde user wel apart nog USD 10 per maand (basislicentie kost USD 12 per maand). Als je veel samen doet kan dat natuurlijk misschien wel een goed idee zijn. Ook Timewriter ziet er helder uit maar als je Mac of UNIX gebruikt als OS kun je alleen online werken (zou geen probleem meer moeten zijn), en alleen met de Pro versie (vanaf 50 medewerkers). Dat laatste lijkt me voor een zzp'er misschien niet zo'n goede investering. Ik ben nog een beetje aan het zoeken naar een systeem voor urenadministratie want ik vind EXCEL (dat ik er nu voor gebruik) daar eigenlijk ongeschikt voor. Dus als iemand nog verdere tips heeft houd ik mij aanbevolen.
|