Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #4  
Oud 29 december 2011, 17:26
lyonesse's schermafbeelding
lyonesse lyonesse is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 718
Standaard

Alles wat je 'ertussen zet' kost geld, maar da's nou eenmaal de prijs voor het vermijden van (eind-)verantwoordelijkheid. Een stichting lijkt me, gezien het doel dan misschien het handigst.
Er zijn goedkopere alternatieven, maar dan zit je weer met de verantwoordelijkheid (lees: aansprakelijkheid).

Succes!

Renée
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Labels
contract, huur, rechtsvorm, zzp


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Samenwerking VOF - hoe maken we een goede verdeling? Susanna Al die andere praktische dingen 1 3 mei 2011 07:39
Inkomstenbelasting Wat zijn de Voor- en Nadelen van de FOR ? MarketMind Belasting 9 4 november 2010 19:04
Evaluatie wet uitbreiding rechtsgevolgen VAR René Nieuws - Voor en door freelancers 3 8 februari 2008 19:40
Hoe vind ik een geschikte belastingadviseur? Riël Notermans Belasting 3 7 augustus 2007 10:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon