Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Administratie
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Administratie Factureren, financiële boekhouding, jaarrekening, urenregistratie, kilometeradministratie, archiveren...

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #2  
Oud 7 februari 2013, 18:35
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Berichten: 3.338
Weblogartikelen: 2
Standaard

Volgens mij bestaat de rekening van 'het centrum' (de locatie/zaalverhuurder neem ik aan) uit zaalhuur en catering e.d. Dat zijn gewoon inkopen, ofwel kosten.

De verkopen aan de deelnemers zijn omzet.

Omzet en kosten boek je niet tegen elkaar weg via kruisposten, dat is bedoeld voor geldverplaatsingen binnen je eigen bedrijf, tussen kas en bank, tussen betaal- en spaarrekening, tussen verschillende bankrekeningen e.d.
__________________
René
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Herstellen/corrigeren per ongeluk teveel overgemaakt van zakelijke rekening naar privé vorig jaar estheres Administratie 4 25 september 2011 15:17
Zakelijk rekening. Hoe, welke? pasz Freelancepraktijk starten 10 10 december 2009 08:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:12.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon