Home Starten Bedrijfsvoering Marketing Ontwikkelen Netwerken Forum
Home

RSS
Ga terug   Lancelots Forum - Voor freelancers > Bedrijfsvoering > Al die andere praktische dingen
Registreer Weblogs FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Mededelingen

Al die andere praktische dingen Bedrijfsnaam, KvK, spullen inkopen, briefpapier, rechtsvorm, bedrijfsruimte, vervoer, juridische zaken, verzekeringen.

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #3  
Oud 15 mei 2007, 12:07
Black Knight
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Wat en hoe te berekenen?

'Mijn' opdrachtgever bouwt een site voor zijn opdrachtgever en zit volledig vast qua teksten. Eigenlijk hebben wij via e-mail al een en ander besproken en heb ik gisteren telefonisch uitgelegd hoe ik hem zou kunnen helpen. Dus eigenlijk heb ik het net niet helemaal goed verwoord, toen ik sprak over een eerste overleg.

Het wordt dus niet een eerste acquisitiegesprek in mijn ogen. Het wordt een gesprek met 'mijn' opdrachtgever en zijn opdrachtgever, mede omdat de laatste zeer vaag is in zijn opdrachtomschrijving.

Hopelijk kom ik nog eens in de luxe positie om opdrachten te weigeren! :-)
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reiskosten OV doorbelasten: hoe BTW berekenen? falco Administratie 9 23 april 2008 15:21
Hoe reiskosten doorbelasten aan opdrachtgever? falco Al die andere praktische dingen 19 13 september 2007 16:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Lancelots Copyright © 2006-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon