Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rub3n
Is dit een tijdelijke site? Ik heb niet echt het "site" idee... Meer een pdf'je waarin je je voorstelt.
|
Dit is inderdaad een tijdelijke site, compleet ingericht met als doel om mijn (potentiële) klanten te informeren.
De echte website is nu in ontwikkeling en zal ik hier zodra hij klaar is natuurlijk tonen.
Citaat:
Verder ben ik niet zo'n fan van Hyves en Facebook etc.
Om dan een jongen(dit ben jij neem ik aan?) te zien die de hand op de kont van een dame heeft
Zakelijk en privé moet je gescheiden houden vindt ik.
|
Dat is denk ik een kwestie van smaak. Als ik jouw echte naam weet en ik Google daar op is de kans vrij groot dat ik jouw profiel op Hyves ook wel kan vinden (als je dit hebt natuurlijk). Hyves is natuurlijk bezig met het 'verduisteren' van informatie die je liever niet voor iedereen beschikbaar wilt hebben (ook via Google), maar Hyves is echt niet de enige die hier 'problemen' mee heeft. Andere sociale netwerken zijn net zo makkelijk doorzoekbaar via Google. Als je privé-informatie zoekt over iemand, dan vind je die toch wel.
Voor Diteza heb ik er bewust voor gekozen om 'open en bloot' de sociale media in te gaan. Met name om de redenen die ik hier boven noem, vind ik het niet de moeite waard om mijn privé-leven te scheiden van mijn zakelijke leven. Daarnaast publiceer ik niet erg 'schokkende' zaken op mijn profielen op sociale netwerken, waarvan ik vind dat niet iedereen die mag zien.
Nog even over die foto op (inderdaad) mijn profiel op Hyves. Dit is ook te zien als een stukje humor, aangezien het me meer dan duidelijk lijkt dat dit in Madame Tussauds is, met Jennifer Lopez!
Die foto staat er inmiddels al een tijdje op en ik heb er (ook van klanten) alleen nog maar positieve reacties op gehad!